sunnuntai 15. huhtikuuta 2018

Minä bloggaajana?

                                   Minä bloggaajana?


Olen Elina mutta kaikki kutsuvat minua Elluksi. Olen 17-vuotias nuori Lahdesta, asustelen vielä kotona veljeni ja äitini kanssa. Käyn kuntosalilla ja lenkkeilen. Opiskelen tällä hetkellä Salpauksen hiusalalla parturi-kampaajaksi toista vuotta. Olen työssäoppimassa maalis-toukokuun Salon Serenellassa.

Minkälainen blogini on? Blogistani luultavasti tulee hiusjuttuihin painottuva, sekä hieman lifestyle tyylinen. Blogissani kerron ajastani työssäoppimassa sekä mitä teen sen ulkopuolella vapaa aikanani! Tämä toimii myös työssäoppimispäiväkirjanani sopivasti.

Jos kiinnostuit niin kannattaa jäädä lukemaan!




                                                                              -Ellu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Helteiden keskeltä!

                                                                       Moikka! Murheellisia uutisia.. Olen ollut kipeänä enkä ole päässy...