sunnuntai 15. huhtikuuta 2018

Kuulumisia kolmelta viikolta!

                                              Moikka!


Istuskelen tässä töissä ja ajattelin että nyt olisi hyvä hetki aloittaa kirjoittaminen tänne. On nimittäin todella rauhallinen päivä asiakkaiden suhteen.. Elikkä itselle ei ole oikein muuta tekemistä kuin siivoomista. Olen yrittänyt tutustua paikkaan, porukkaan ja käytänteisiin tässä kolmen viikon ajalla niin tiedän mitä kirjottaa. Työssäoppimispaikkani on Lahden keskustassa Vapaudenkadulla, ihan mukava paikka pääsee bussilla hyvin kulkemaan. Tarvittaessa menen Vesijärvenkadun liikkeeseen. Minulla on täällä 8 tunnin päiviä ja 30 min ruokkis. Kiva työporukka minä + 6 muuta kaikenkaikkiaan. 

Tavoitteena minulla on tehdä tässä maalis-toukokuu ajalla kampaus- ja leikkausnäytöt. 
Kampaukset olen itseasiassa tehnyt. Ajattelin jo silloin että otan kampaukset alkupäähän ja keskityn leikkauksiin loppuajan. Kampaukset ovat minulle paljon helpompia ja leikkauksissa on niin paljon pikku juttuja mihin täytyy keskittyä tarkemmin. Laitan vielä töistäni kuvia tuohon alle!




Perus pallonuttura sovelletuilla leteillä+ helmikoristeet


Läpivetotekniikalla toteutettu hääkampaus, kukilla ja helmikoristeilla


Juhlava nutturakampaus koristettuna helmillä


Kesäkampaus sovellettuna letillä ja helmillä.


Kaikki kuvien työt on toteutettu max tunnissa mut suurin osa alle tunnissa. Kuvien mallit olivat omia kavereita ja hommasin heidät itse asiakkaiksi!

Loppupäivän suunnitelmissa on palata takaisin töihin, mennä luultavasti illalla salille ja sitten vain kotiin lepäämään. 

                                                                              -Ellu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Helteiden keskeltä!

                                                                       Moikka! Murheellisia uutisia.. Olen ollut kipeänä enkä ole päässy...